Alla inlägg under mars 2009

:)

Av mitt-liv- - 17 mars 2009 21:55

hej jag har börja blogga mycket mindre nu och har förlorat ganska många läsare. men jag har varit så himmla trött!!


jag har mått ganska dåligt och slog i botten. så det kunnde bara bli bätter. och så blev det. jag mår mycket bättre än jag någonsin gjort. det känns lite undreligt men jag är nöjd med min kropp fast jag fortfarand står kvar på 54. o jag fattar inte hur jag kunnde komma efter så mycket i skolan. tänkte jojna läxhjälpen i skolan så jag får nått gjort.

fast jag är nöjd med mig min kropp så ska jag ändå gå på en diet i 8 veckor. inte för att jag tycker att jag behöver det men mina vänner tycker så. det har bara gått två dar o de har inte gått så vidare men jag ska skärpa mig.


o pappa tror att jag har vitamin brist för att jag bara äter snabbmat och inge kött så han har köppt en burk med "vitaminer för vegiterianer" . få se om jag blir mycket piggare för jag tänker aldrig mer dricka kaffe. man kommer in i en ondcirkel. 

Av mitt-liv- - 2 mars 2009 16:54


tiden går
tiden går
jag märkte inte att den höll på
är jag gammal nu?
tiden går
åren flyter på

ska jag vänta på att livet börjar?
eller ska jag leva nu?
ska jag vänta tills den dan jag flyttar ut?
eller är det försent?

jag kommer knappast få tillbaks mina gamla år
hur ska det gå?
man är bara barn i tolv år
och den tiden är slut
man är bara tonåring i fem år
ska jag låta den tiden rinna ut?

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du någonsin tänkt tanken att ta ditt liv?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards